PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA
Policzcie, ile dokładnie potrzebujecie zaproszeń lub innych produktów.
Zastanówcie się nad zapasowymi zaproszeniami na wypadek pomyłki podczas wypisywania imion i nazwisk gości, lub w przypadku zaproszeń personalizowanych – gdyby okazało się, że chcecie zaprosić dodatkowe osoby.
Wypiszcie wszystkie dane jakich potrzebujecie do zaproszeń, zawiadomień, wkładek informacyjnych, menu itd.
Pamiętajcie, aby przygotować listę nazwisk gości z prawidłową ich odmianą, nie odpowiadamy za źle odmienione imiona i nazwiska. Jeśli macie tym problem, skorzystajcie z internetowej strony służącej do odmieniania nazwisk polskich. Prawie wszystkie nazwiska polskie odmieniają się choć czasami ich odmieniona forma brzmi śmiesznie i może wydawać się niepoprawna. Często z tego powodu sami właściciele „trudnych” nazwisk, twierdzą, że jest ono nieodmienne i nie zdają sobie sprawy z tego, że jest inaczej. Nieodmienianie nazwisk jest błędem i zachęcamy Was, by mimo wszystko zdecydować się na poprawną formę. Oczywiście ostateczna decyzja należy jednak do Was.
Jeśli macie pytania dotyczące określonego produktu (np.: czy jest możliwość wprowadzenia konkretnej zmiany w projekcie), wyślijcie do nas pytanie mailem przed złożeniem zamówienia. Oszczędzi to problemów i opóźnień w realizacji.
Upewnijcie się, że zdążymy na czas wykonać Wasze zamówienie. Proces realizacji od momentu złożenia zamówienia, do jego wysyłki trwa maksymalnie 10 tygodni + czas dostawy – od 1 do 5 dni roboczych. Oczywiście jest to maksymalny czas. Jeśli nie czekacie z należnymi wpłatami na konto do dostatniej chwili, a akceptacja plików przebiega sprawnie, realizacja zamówienia jest o wiele szybsza. Pamiętajcie, że w przypadku papeterii ślubnej wszystko musi być dokładnie sprawdzone i przemyślane, dlatego nie zwlekajcie do ostatniej chwili przed ślubem. Zaproszenia zwykle wysyła się minimum 3 miesiące wcześniej. Doliczając do tego czas realizacji zamówień, powinniście je złożyć minimum pół roku przed ślubem. Oszczędźcie sobie stresu! 🙂
Wyjątek stanowią winietki, plany stołów oraz menu, które zwykle zamawia się po otrzymaniu potwierdzeń o obecności od wszystkich gości oraz wybraniu dań w przypadku menu.
Zamówienia na winietki, plany stołów i menu prosimy składać maksymalnie 5 tygodni przed ślubem.
Wszystkie produkty wysyłamy do samodzielnego montażu.
MODYFIKACJE
Wszystkie wzory mają możliwość modyfikacji.
Cena ustalana jest indywidualnie w zależności od stopnia modyfikacji.
Koszt wynosi od 10zł do 250zł.
Modyfikacja może obejmować:
• kolorystykę – wybrane wzory
• tekst
• zmianę formatu druków
• dodanie niestandardowych elementów
•dostosowanie treści i/lub wzoru do innej okazji
O modyfikację należy zapytać drogą mailową przed złożeniem zamówienia. Musimy sprawdzić, czy jesteśmy w stanie wprowadzić zmianę lub zmodyfikować wzór. Możliwe, że wraz z modyfikacją konieczna będzie zmiana formatu produktu, co może powodować zmianę jego ceny.
KOMPLETOWANIE
Standardowo wszystkie produkty wysyłamy do samodzielnego montażu.
Oferujemy usługę kompletowania zamówienia. Koszt: 2zł/sztuka.
EKSPRESOWA REALIZACJA
Istnieje możliwość realizacji ekspresowej w terminie 3 tygodni.
Wartość zamówienia wzrasta o 25% jego wartości. Całą kwotę za realizację zamówienia należy wpłacić z góry.
DOSTAWA
Wszystkie nasze produkty wysyłane są przesyłką kurierską – 18zł.
W przypadku zamówienia planu stołów w formie plakatu i/lub plakatu powitalnego doliczany jest dodatkowy koszt przesyłki – 18zł.
Możliwy jest odbiór osobisty zamówienia.
METODY PŁATNOŚCI
Zamówienia można opłacać przelewem na konto.