ZAPROSZENIA
Istnieje możliwość dostosowania wybranego wzoru do każdego oferowanego formatu zaproszenia za dodatkową opłatą w wysokości 20zł.
Standardowo produkty nie są personalizowane (nie zawierają w cenie wypisania imion i nazwisk gości).
Na Wasze życzenie możemy przekształcić nieodpłatnie zaproszenie w zawiadomienie.
PERSONALIZACJA ZAPROSZEŃ
Koszt personalizacji to + 1 zł do każdej sztuki zaproszenia.
W celu spersonalizowania zaproszeń, podczas składania zamówienia należy umieścić w koszyku produkt „PERSONALIZACJA” w ilości odpowiadającej ilości zaproszeń, np.: chcąc zamówić 50 personalizowanych zaproszeń, należy umieścić w koszyku 50 sztuk wybranych zaproszeń oraz 50 sztuk personalizacji.
Składając zamówienie należy załączyć plik zawierający listę gości w formacie xls (excel).
Lista gości nie może zawierać zbędnych treści (numerów, napisu “lista gości” na początku listy).
Lista gości powinna zawierać spis imion i nazwisk gości kolejno jedno pod drugim i w jednej kolumnie.
Imiona i nazwiska gości powinny być odmienione w bierniku (np.: Annę Kowalską).
Imiona i nazwiska gości należy wypisać w jednej kolumnie. Pary należy wpisać razem. (np.: Annę i Michała Kowalskich).
Jeśli imiona i nazwiska gości mają być poprzedzone zwrotami grzecznościowymi, należy je uwzględnić (np.: Sz.P. Annę i Michała Kowalskich)
Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy językowe, stylistyczne i ortograficzne przesłanych tekstów. Nie sprawdzamy ich, a po akceptacji projektu do druku nie ma możliwości wprowadzenia zmian i poprawek, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich przesyłanych do nas tekstów.
WKŁADKI
R.S.V.P. | SAVE THE DATE | INFORMACYJNE
Istnieje możliwość dostosowania wybranego wzoru do każdego oferowanego formatu wkładki.
Oprócz wkładek R.S.V.P. oraz SAVE THE DATE, oferujemy wkładki informacyjne zawierające dowolną treść dodatkową, jaką chcecie przekazać swoim gościom (prośba o wino zamiast prezentów, informacje o noclegu, itp.).
Jeśli wzór i kompozycja zaproszenia pozwalają na to, możliwe jest umieszczenie informacji dodatkowej lub R.S.V.P.
Umieszczenie informacji dodatkowej lub R.S.V.P. powodujące znaczną zmianę kompozycji w treści i wyglądzie zaproszenia, podlega pod większą modyfikację i jego koszt zostaje ustalony indywidualnie, w zależności od stopnia zmiany.
KOPERTY
Do każdego zaproszenia dodajemy kopertę w odpowiednim dla niego rozmiarze.
Do każdego zaproszenia oferujemy określone kolory kopert, istnieje jednak możliwość wyboru innego koloru, niż oferowany na stronie produktu.
WINIETKI
Składając zamówienie należy załączyć plik zawierający listę gości w formacie xls (excel).
Imiona i nazwiska gości powinny być odmienione w mianowniku (np.: Anna Kowalska).
Imiona i nazwiska gości należy wypisać w jednej kolumnie – jedno imię i nazwisko pod drugim.
Jeśli imiona i nazwiska gości mają być poprzedzone zwrotami grzecznościowymi, należy je uwzględnić (np.: Sz.P. Anna Kowalska).
Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy językowe, stylistyczne i ortograficzne przesłanych tekstów. Nie sprawdzamy ich, a po akceptacji projektu do druku nie ma możliwości wprowadzenia zmian i poprawek, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich przesyłanych do nas tekstów.
Dla Waszej wygody zamówienia na winietki, menu oraz plany stołów realizujemy w terminie krótszym niż zaproszenia i pozostałe dodatki.
Winietki, menu oraz plany stołów należy zamawiać najpóźniej 5 tygodni przed terminem ślubu, zamówienia złożone w późniejszym terminie nie zostaną zrealizowane.
MENU
Składając zamówienie należy załączyć plik tekstowy z listą dań w odpowiedniej kolejności oraz godzinami ich serwowania jeśli mają one zostać uwzględnione w treści menu. Plik należy załączyć w formacie xls (excel).
Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy językowe, stylistyczne i ortograficzne przesłanych tekstów. Nie sprawdzamy ich, a po akceptacji projektu do druku nie ma możliwości wprowadzenia zmian i poprawek, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich przesyłanych do nas tekstów.
Dla Waszej wygody zamówienia na winietki, menu oraz plany stołów realizujemy w terminie krótszym niż zaproszenia i pozostałe dodatki.
Winietki, menu oraz plany stołów należy zamawiać najpóźniej 5 tygodni przed terminem ślubu, zamówienia złożone w późniejszym terminie nie zostaną zrealizowane.
PLANY STOŁÓW
Do każdego zaproszenia znajdującego się w ofercie sklepu, wykonamy nieodpłatnie projekt planu stołów w tej samej stylistyce i grafice.
Podczas składania zamówienia należy podać w formularzu ilość stołów oraz ilość gości przy każdym z nich.
Do zamówienia należy załączyć listę z imionami i nazwiskami gości w formacie xls (excel).
Lista gości powinna zostać podzielona na poszczególne stoły (każdy stół to osobna kolumna) z listą siedzących przy nim gości.
LUB
Listę gości do każdego stołu należy przygotować w osobnych plikach, a w nazwach pliku podać numer stołu.
PLAN STOŁÓW – PLAKAT
Oferujemy plan stołu w formie plakatu w 3 rozmiarach:
mały – 50 x 70 cm
duży – 70 x 100 cm
duży – 61 x 91 cm (pasujący do ramy IKEA)
Plakaty nie zawierają ramy.
PLAN STOŁÓW – KARTY
Plan stołów w formie kart składa się z:
- napisu: „PLAN STOŁÓW”;
- osobnych kart z numerami stołów i nazwiskami gości;
- minimum 10m sznurka lub wstążki do zamocowania kart;
Plan stołów w formie kart wysyłany jest do samodzielnego montażu.
Do planu stołów w formie plakatu doliczany jest dodatkowy koszt przesyłki w wysokości 15zł.
NUMERY STOŁÓW
Oferujemy 3 rodzaje numerów stołów:
- w formie karty do ramki;
- w formie stojącej, składanej karty dwustronnej prostokątnej;
- w formie stojącej, składanej karty dwustronnej kwadratowej;
W formularzu zamówienia należy podać ilość zamawianych numerów.
Ilość zamawianych numerów oznacza ilość stołów. Np.: dla 8 stołów należy zamówić 8 sztuk numerów.
ZAWIESZKI NA ALKOHOL
Standardowo oferujemy zawieszki w dwóch formatach i rozmiarach.
Zestaw zawiera zawieszkę z dziurką i sznurek lub wstążkę.
Zestaw wysyłamy do samodzielnego montażu.
ETYKIETKI
Oferujemy 3 rodzaje etykietek do bufetu i słodkiego stołu.
Zamawiając etykietki z prostymi nazwami – szarlotka, ciasto rabarbarowe, tarta z musem jagodowym – należy każdą nazwę wpisać w kolejne okienka i podać ich poszczególne ilości.
Zamawiając etykietki z dodatkowymi opisami należy każdą nazwę wpisać w kolejne okienka i podać ich poszczególne ilości, a opisy załączyć dodatkowo w pliku tekstowym.
Wszystkie wydruki wykonujemy na wysokiej jakości papierach.
Teksty użyte we wzorach są przykładowe i mogą zostać zmienione, pod warunkiem, że długość nowego tekstu będzie przybliżona do długości tekstu oryginalnego.
Zmiana tekstu na nowy i znacznie różniący się długością od tekstu oryginalnego jest dodatkowo płatna ze względu na konieczność ponownego zakomponowania układu grafiki i tekstów oraz wyceniana jest indywidualnie.
Nieodpłatnie możemy wykonać drobną modyfikację graficzną, o ile nie wpłynie ona na ogólny wygląd i kompozycję wzoru.
Większe modyfikacje wzorów możliwe są za dodatkową opłatą i są ustalane indywidualnie, w zależności od stopnia modyfikacji.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące produktów, wzorów, modyfikacji czy realizacji zamówień, prosimy o przesłanie maila z pytaniami przed złożeniem zamówienia. Ułatwi to nam współpracę i pomoże uniknąć opóźnień.