Title Image

JAK ZAMAWIAĆ

zamówienie na zaproszenia ślubne oraz dodatki należy składać z odpowiednim wyprzedzeniem. dokładamy wszelkich starań by wasza papeteria była wyjątkowa i dopracowana w każdym calu co często wiąże się z koniecznością poświęcenia jej dużej ilości czasu zarówno w procesie projektowym (także w przypadku gotowych już wzorów) jak i samej już realizacji projektu.
średni czas realizacji zaproszeń i dodatków wynosi ok. 15 dni roboczych
jednakże należy pamiętać, że czas realizacji poprzedzony jest przygotowaniem wyceny, rozmowami, ustaleniami dotyczącymi zamówienia oraz procesem projektowym co wydłuża faktyczny czas poświęcony na pracę nad zamówieniem.

Kiedy się zgłosić by złożyć zamówienie?

Zaproszenia – ok. 5 tygodni przed planowaną ich wysyłką lub wcześniej
dodatki – ok. 8 tygodni przed ślubem lub wcześniej

Co składa się na czas przygotowania waszego zamówienia?

 
Korespondencja
sprawna wymiana wiadomości między nami a wami jest bardzo ważnym elementem procesu realizacji waszych zamówień. Bardzo istotne jest byście przesyłali nam możliwie jak najdokładniejsze informacje!
ilość zamówień
bardzo duże znaczenie ma ilość realizowanych w danym momencie zamówień. W sezonie ślubnym jest ich zawsze więcej i może zdarzyć się, że będziemy musieli odmówić wykonania zaproszeń lub dodatków (nie dotyczy to wykonania dodatków do wcześniej zamówionych zaproszeń) jeśli uznamy, że czas na ich realizację jest niewystarczający. Jeśli zdarzy się taka sytuacja, zostaniecie poinformowani o niej w pierwszej odpowiedzi na waszego maila. Zawsze pytajcie! – często zdarza się, że nawet w czasie najwyższego sezonu mamy małe luki, które pozwolą na wykonanie drobniejszych zamówień lub nawet jednego dużego 🙂
złożoność zaproszeń i ilość dodatków
im bardziej skomplikowane i składające się z dużej ilości elementów zaproszenia czy dodatki oraz ich ilość, tym więcej czasu na ich wykonanie potrzebujemy. zaproszenie składające się z dwóch zadrukowanych kart wykonamy o wiele szybciej niż zaproszenia wielokartkowe, uszlachetnione ręcznie nakładanymi płatkami złota i otulone pergaminową okładką z opaską i lakiem. W przypadku wykonywania różnorodnych elementów zaproszeń i dodatków konieczne jest zlecenie wykonania pewnych detali innym profesjonalistom.
PODWYKONAWCY
Jesteśmy w stanie zaproponować wam zaproszenia i dodatki na wielu podłożach, wykonanych różnymi rodzajami druku z różnego rodzaju uszlachetnieniami oraz często niestandardowymi elementami, ale nie jesteśmy wielką chińską fabryką produkującą masowo. Jesteśmy małą polską manufakturą, która wkłada w realizację waszych zamówień całe swoje serce! Dlatego stale współpracujemy z różnego rodzaju podwykonawcami by móc zaproponować wam bogatą ofertę i często urzeczywistniać wasze oryginalne pomysły. Czasami musimy sprowadzić poszczególne części waszego zamówienia z kilku różnych miejsc a czasami jedno zaproszenie musi przejść przez 2 – 3 pracownie zanim osiągnie ostateczną formę. Każda z tych pracowni także potrzebuje czasu na wykonanie konkretnego elementu.
Więcej informacji – DRUK I USZLACHETNIENIA
Dostosowanie wzoru
każdy wzór naszych zaproszeń i dodatków dostosowujemy do waszych indywidualnych potrzeb. umieszczamy przesłane przez was treści tak by wizualnie wciąż wszystko prezentowało się jak najlepiej. wiąże się to z dość czasochłonną pracą projektową wymagającą zawsze wprowadzenia drobnych modyfikacji w kompozycji. Dlatego tak ważna jest sprawna korespondencja z wami i przesyłanie nam jak najdokładniejszych i szczegółowych informacji! na przygotowanie projektu zaproszeń i dodatków potrzebujemy zawsze kilku dni (zwykle współpracujemy z kilkoma parami jednocześnie i nie jesteśmy w stanie wykonać wszystkich projektów i poprawek w jeden dzień), następnie wprowadzamy jeszcze zmiany w gotowych już plikach – i tutaj ważna jest właśnie przesyłana do nas treść – im dokładniejsza i szczegółowa tym mniej poprawek i szybszy czas realizacji. Ponadto, nie poprawiamy zaproszeń w nieskończoność. Oczywiście 2-3 poprawki są zupełną normalnością ale jeśli będzie prosić o większą ich ilość, będziemy musieli doliczyć dodatkowy koszt – dlatego prosimy bardzo o rozważne przemyślenie przesyłanych nam informacji i danych.
Realizacja projektu
do realizacji zamówienia przystępujemy po jego dostateczniej akceptacji i opłaceniu. Znów – im elementy są prostsze i jest ich mniej tym realizacja jest szybsza. Im bardziej skomplikowany, wieloelementowy zestaw, tym czas się wydłuża.
O szacunkowym terminie realizacji zostaniecie poinformowani wraz z mailem zawierającym wycenę i pozostałe szczegóły dotyczące zamówienia. Zwykle czas realizacji (liczony od opłacenia zamówienia i jego akceptacji) wynosi od 7. do 15. dni roboczych. Jednakże do tego czasu należy doliczyć jeszcze czas poświęcony na korespondencję i wprowadzanie zmian i modyfikacji. W związku z tym, realny czas wykonania waszych zamówień może się bardzo wydłużyć (choć nie musi). Im dokładniejsze informacje otrzymujemy od was i im mniej zmian wprowadzamy, tym wasze zamówienie szybciej jest gotowe 🙂 Nie ma tutaj tak naprawdę żadnej reguły. Jedne Pary szybko podejmują decyzje i otrzymują zaproszenia już po tygodniu od przesłania do nas pierwszego maila, drugie potrzebują więcej czasu i zmian i współpraca potrafi się rozciągnąć na miesiąc czy dwa. Dla nas nie jest to absolutnie żadnym problemem – jeśli macie czas, możemy powoli pracować nad zaproszeniami i dodatkami. Jeśli natomiast zaproszenia są zamawiane na ostatnią chwilę, musicie liczyć się z koniecznością podejmowania szybkich i konkretnych decyzji oraz z tym, że nawet jeśli dobrze wiecie czego chcecie, możemy po prostu nie zdążyć tego zrobić, szczególnie jeśli miałoby to być coś bardzo czasochłonnego i wieloelementowego.

HARMONOGRAM

1 wybór projektu

wybór gotowego wzoru z kolekcji lub zamówienie nowego, indywidualnego
jeśli macie pytania lub wątpliwości, skontaktujcie się z nami, postaramy się je rozwiać i doradzić najlepiej jak potrafimy
2 przesłanie nam szczegółowych informacji

poprosimy was o wszystkie niezbędne dane potrzebne nam do przygotowania wyceny (treści do zaproszeń, ilości poszczególnych elementów, ewentualne modyfikacje i informacje dodatkowe – o listę gości do winietek, planu stołów i menu poprosimy was później)
3 potwierdzenie zamówienia

jeśli zaakceptujecie przesłany kosztorys, poprosimy was o wpłatę:
zadatku w wysokości 50 % wartości zamówienia w przypadku wyboru projektu gotowego lub opłacenie kosztu projektu indywidualnego jeśli na taki się decydujecie.
4 proces projektowy

zwykle przygotowanie podglądu zaproszeń wynosi ok 5 dni roboczych dla gotowych wzorów zaproszeń i 5 – 15 dni roboczych w przypadku wyboru projektu indywidualnego. Po tym czasie przesyłamy wam podglądy do akceptacji
5 akceptacja lub poprawki

akceptujecie podglądy lub wprowadzamy jeszcze drobne zmiany i wysyłamy podglądy do ponownej akceptacji.
W tym momencie przesyłacie nam także listy gości do personalizacji, treści do menu, pozostałe dane, które uległy zmianie).
6 opłacenie pozostałej kwoty

po akceptacji plików do druku poprosimy was o wpłatę pozostałej kwoty zamówienia do której zostanie doliczony koszt dodatkowych, nieplanowanych wcześniej modyfikacji i zmian jeśli takie miały miejsce – będzie o nich informowani na bieżąco.
7 realizacja zamówienia

wasze zamówienie powinno zostać zrealizowane w ciągu 10-15 dni roboczych (chyba, że z jakichś powodów – np. niestandardowe elementy zaproszenia – czas ten się wydłuży o czym zostaniecie poinformowani odpowiednio wcześniej).
8 wysyłka

wasze zamówienie zostaje wysłane.

Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu danych osobowych jest Wojciech Gruszczyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Wojciech Gruszczyński wpisaną do CEIDG RP prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności ul. Zbożowa 9, 75-818 Koszalin i adres do doręczeń: ul. Gąbińska 9/28, 01-703 Warszawa, NIP: 6692488965, REGON: 364740781 oraz adres poczty elektronicznej: sklep@papierowagruszka.pl

Klikając przycisk ZAREJESTRUJ oświadczam, że zapoznałem się z treścią regulaminu oraz akceptuję jego treść.